Doel: Het doel van het adviesgesprek over de facilitaire diensten van BINK Facilitair is om de specifieke behoeften van de organisatie te identificeren en samen oplossingen te ontwikkelen voor optimalisatie, kwaliteitsverbetering en strategische planning van de facilitaire ondersteuning.
Duur: 30-60 minuten
Locatie: Op locatie, online via video, of telefonisch.
- Facilitair Personeel
- Robots en Cobots
Oplossingen
Operationeel en uitvoerend
Facilitaire ondersteuning
Project management en coördinatie van evenementen & gastvrijheid management en dagdagelijkse facilitaire processen.
Asset beheer en onderhoud
Wij beheren en optimaliseren de waarde en prestaties van bedrijfsmiddelen en levensduur en cyclus. Van aankoop tot het afvoeren. Aankopen, registeren, repareren, onderhouden, vervangen en verplaatsen.
Gebouw en inventaris
Wij zorgen voor het beheer en de registratie van gebouwen en inventaris inclusief onderhoud en optimalisatie van gebruik.
Administratie
Wij zijn verantwoordelijk voor het organiseren registreren en beheren van documenten en gegevens binnen de facilitaire organisatie.
FM Servicehuis
Beheert en coördineert de afhandeling van facilitaire verzoeken en incidenten via een ticketingsysteem.
Leverancierscoördinatie
Coördineert de samenwerking met leveranciers en waarborgt de kwaliteit en tijdigheid van geleverde diensten en producten.
Rapporteren
Verantwoordelijk voor het verzamelen analyseren en presenteren van gegevens en rapportages over facilitaire prestaties en processen.
Klant Management
Beheert de relatie met interne en externe klanten waarbij klanttevredenheid en servicegerichtheid centraal staan.
Locaties beheren
We zijn actief op jouw werkterrein, in en om de gebouwen. We zorgen voor het effectief beheer van verschillende locaties inclusief ruimteplanning en optimalisatie van gebruik.
Project Management
Onze project Managers en coördinatoren leiden facilitaire projecten van planning tot uitvoering met focus op tijd budget en kwaliteit.
QHSE
Kwaliteit, gezondheid, veiligheid en milieu zorgt voor de implementatie en naleving van kwaliteit gezondheid veiligheid en milieunormen binnen de organisatie.
Vergunningstrajecten
De begeleiden en coördineren het proces van het aanvragen en verkrijgen van benodigde vergunningen voor facilitaire activiteiten.
Contract Management
Wij beheren en optimaliseren contracten met leveranciers en dienstverleners inclusief onderhandelingen en naleving van voorwaarden.
Oplossingen
Management en coördinatie
Facilitair Management
Ontwerp en coördinatie van facilitaire processen, inkoop, contracten en leveranciers coördinatie.
Facilitair Project Management
Onder leiding van onze Facilitair Project Managers, Facilitair Project Coördinatoren en Project Medewerkers leiden voorzien wij facilitaire projecten van planning tot uitvoering met focus op tijd, budget en kwaliteit. Wij werken standaard met de methode van Gokit.
Evenementen
Project management en coördinatie van evenementen & gastvrijheid management.
Vastgoed & huisvesting
Integrale projecten, asset beheer, energie monitoren, BIM & Smart buildings.
Onderzoek & advies
Tevredenheid en efficiëntie analyse van objecten, elementen, eindgebruikers en diensten, inclusief facilitaire optimalisatie.
Werkplek concepten
Van strategisch huisvestingsplan tot realisatie van werkplek, huisvesting, ontwerp, implementatie en advies.
Systemen & dashboards
Advies en implementatie van facilitaire systemen, processen en informatiebeheer middels dashboarden & trainingen.
Veiligheid & gezondheid
Samenwerken aan bedrijfsveiligheid & gezondheid,. Door advies, beleid, toolboxen, vergunningen, inspecties en trainingen.
Robots & Cobots
Advies en automatiseringsplan van Facilitaire taken. Opzetten van een inventarisatie en strategisch plan voor inzet en ondersteuning bij en van de Robots en Cobots voor alle Facilitaire en logistieke activiteiten. Een plan voor procesautomatisering en efficiëntie in herhalende taken.
Asset Management
Strategisch beheer en optimalisatie van facilitaire middelen. Maximaliseer waarde, levensduur en prestaties.